Kies voor
thuisadministratie

Thuisadministratie

Geldzaken of administratie bijhouden, het is niet voor iedereen even makkelijk. Thuisadministratie helpt je om weer grip te krijgen op je financiën. Slecht inzicht in de administratie leidt vaak tot andere, grotere problemen. Blijf dus niet dubben als je het overzicht bent kwijtgeraakt. Reganto Financieel beheer helpt je je geldzaken en administratie op orde te brengen en te houden. 

Ook andere zaken kunnen behoorlijk ingewikkeld zijn. Bijvoorbeeld het gebruik van de computer. Ook hierbij kan Reganto financieel beheer je helpen.

Waarom
thuisadministratie

Bij thuisadministratie kun je denken aan:

  • Ordenen van je administratie
  • Doornemen van de post
  • Bellen met instanties
  • Invullen van formulieren
  • Samen regelen en controleren van je bankverkeer
  • Aanvragen van bijstand, uitkeringen, huur- en zorgtoeslag
  • Aanvragen van bijzondere bijstand en kwijtschelding gemeentelijke belastingen
  • Doen van een eenvoudige belastingaangifte box 1
  • Verwerken van declaraties

 

Wat kost het?

Reganto Financieel beheer hanteert een uurtarief van €50.00 inclusief 21% BTW. Dit bedrag is exclusief reiskosten. Maar afhankelijk van de hulpvraag, zal het bedrag kenbaar gemaakt worden. Dit kan betekenen dan deze bedragen lager uit kunnen vallen wanneer de hulpvragen makkelijk op te lossen zijn. Bij de intake bekijken we wat de hulpvraag is en kijken we naar de beste oplossing.

Bij thuisadministratie behoud jij als cliënt je eigen rekeningen. Ik kijk mee en geef advies over jouw financiën. Hierdoor houd je zelf de controle over je financiën: jij blijft de regiehouder.